19 Mayıs 2016 Perşembe

Ev de el ve tırnak bakımı🌼

Herkese merhaba😉sizlere ev de yaptığım el ve tırnak bakımım hakkında bilgi vericem🌼Benim cildim Garnierin peelingi ile pek anlaşamadı...ben de bu peelingi el ve tırnaklarım için kullandım ve çok ta memnun kaldım😊eviniz de tanecikli bir maske varsa onu da kullanabilirsiniz...Ben neutrogenanın peelingiyle de yaptım aynı işlemi😊Öncelikle ellerimizi suyla nemlendirip kuruluyoruz...peeling den bir miktar alıp ellerimizi 1-2 dakika ovuyoruz,özellikle tırnaklarımızı...ellerimizi iyice duruladıkdan sonra,tırnak aralarında kalan peelingi temiz bir diş fırçasıyla hafif sürterek temizliyoruz ve duruluyoruz...temizlediğiniz diş fırçasına bir miktar vazelin alıp tırnaklarımıza hafif sürterek fırçalıyoruz,sonra kremi tüm elimize yayıp ovalıyoruz,yumuşacık ellere ve sağlıklı tırnaklara merhaba diyoruz👸

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder