2 Haziran 2017 Cuma

Karanfil yağı 💕

Herkese merhaba🤗
Size saç bakımımda sıkça kullandığım bir üründen bahsedicem✌
@karanfil yağı💕
Benim saç derimde özellikle mevsimsel dönüşlerde kaşıntı, kızarıklik, kabuklanma
oluşmakta😢ciddi derece de rahatsız olduğum zamanlar çok olur...işte tam bu
anlarda imdadıma yetişen ürünlerden biri de karanfil yağı 💜
📍Saç diplerime bir miktar karanfil yağı döküp,yarım saat boyunca masaj yapiyorum..
Kafa derisinde kan akışını hızlandırıp tedavi ediyor🙏Hafta da bir kez yapabilirsiniz bu
İşlemi😊
📍karanfil yağı ayrıca saç dökülmesini hızlıca durdurur ve yeni saç oluşumuna zemin
hazırlar..
📍Eğer hassas bir cildiniz varsa aman dikkat edin zeytinyağı ile seyreltmeden kullanmayin!!!
📍Bu arada ben diş ağrısı çektiğim zamanlar da da kullanıyorum karanfil yağini ve inanılmaz derece de rahatlatıyor beni✌zeytinyağı ile seyreltip pamukla diş etlerine masaj yapabilirsiniz,ayrıca suyun içine 2-3 damla karanfil yagı damlatip gargara da yapabilirsiniz😁ben iki şekilde de memnun kaldim😊umarım size de faydalı olan bir bilgi olmuştur🤗koccaman sevgilerimle😙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder